2012/10/11

【幸運試用】L'Oreal Paris Lucent Magique煥發零瑕亮肌


今年秋冬,各大品牌都出新粉底,眼花燎亂,總結一點"立體感"。
咁又係既,冬天衣著離不開黑白灰,如果再加上黑蚊蚊既秀髮同2D既妝容,咁咪成個紙板公仔咁。對油肌女孩(即係我)黎講,光澤感=油光滿面=死敵,一年有9個月都諗盡計仔都要控油,唔要令立立,面面仲邊有空間又highlight又豐唇咁奢侈,有時間搽多兩PAT控油唔溶妝好過。

所以我最愛冬天,因為終於可以有化妝既樂趣(淚奔……)
上次TURE MATCH叫好叫座,今次L'Oréal新出粉底,叫Lucent Magique,我都雙眼發光。



感光立體妝前霜Pure Light Primer HK$ 109

感光立體亮采筆Liquid Light Touch-up Pen HK$ 99
   

等我試下遮瑕又O唔OK先



感光立體粉底液Light-infusing Foundation HK$ 155


我試用既色係 N2 Pure Porcelain


低至中既遮瑕度


其實……過白了,如果我用N5 / N7 會更好!
L'Oréal Paris Lucent Magique Light-infusing Foundation Swatches

用左幾日,都頂唔住自己太白太明亮,
所以又試下溝另一支深色MATT粉底,
因為Lucent Magique透明感重,1:1既份量很好地又夾到喎!

我係大陸官網搵到一段好有用既短片,
跟佢既方法又試左幾日,
可以將感光立體妝前霜Pure Light Primer
感光立體亮采筆Liquid Light Touch-up Pen運用得更好。

去片




摸索左個幾星期終於可以影張靚靚相
(自娛感大增。。。)留個紀念。




小提示:這個粉底唔控油,都幾易溶,記住要做好控油,好彩佢唔會溶到一達達,不過油光加光澤就會變左八掛鏡,反晒光,小心小心!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...